baner codzienniepomagam.pl

poniedziałek, 10 września 2012

Marzyciele

Na blogosferze odnalazłam posty osób które chętnie wysyłają i otrzymują pocztówki. Dziś postanowiłam napisać o szczególnych marzycielach, o których dowiedziałam się z bloga <Tomka "Tete">

Oto oni:



Może komuś z was spodoba się Marzycielska Poczta i znajdzie tu korespondencyjnego przyjaciela :)


Ja gdy  przeglądam tego typu strony czasem głupio mi przed samą sobą jak bardzo nie doceniam swojego zdrowia...

Stąd też niedawno zdałam sobie sprawę, że dla mnie priorytetem w dążeniu do samorozwoju nie jest wcale nie jest doskonała organizacja czasu czy efektywność lecz stawanie się z dnia na dzień lepszym i szczęśliwszym człowiekiem.

Kolejnym krokiem mojego samorozwoju było wypisanie najpierw swoich zalet, a później wad. Przy wadach zastanowiłam się czy JA naprawdę chcę to zmienić, czy to MNIE przeszkadza, czy może chcę to zrobić bo oczekują tego ode mnie inni ludzie i wmówiono mi że powinnam

Taka szczerość przed samą sobą bardzo wzbogaca. I jest kolejnym krokiem w uzyskaniu prawdziwej wolności od opinii innych ludzi.



2 komentarze:

  1. Własne zalety i wady - dużo ludzi próbuje przekonać nas, że nasze zalety to wady :) Niektórzy robią to z dobrej woli, nie rozumieją, że coś może zostać użyte w dobrym celu :) Ale niestety, niektórzy z zazdrości próbują "ściągać" ludzi do swojego poziomu... :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tu przypadkiem, przez bloga Mańki (tej nade mną ;P ) iii... od razu dodałam do obserwowanych :). Pragnę żyć jak najlepiej (choć wiadomo, nie zawsze się to udaje), dążyć do realizacji swoich celów i cieszyć się życiem. Z miłą chęcią będę tutaj zaglądać i czytać posty, większość archiwalnych już przejrzałam ;) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...