baner codzienniepomagam.pl

poniedziałek, 25 czerwca 2012

MASZ WYZWANIE - czyli jak zamienić teorię w praktykę.

Czy Ty również doświadczyłeś tego uczucia bezradności, gdy znając teorię nie potrafiłeś zastosować jej w praktyce? Mnie towarzyszyło ono przez dużą część mojego życia, więc postanowiłam poszukać przyczyn takiej sytuacji i doszłam do następujących wniosków:

  1. duże znaczenie ma siła nawyków 
  2. artykuły na tematy związane z samorozwojem jedynie przeczytane - działały na mnie na zasadzie ZZZ (zapamiętaj teorię, zamknij okno przeglądarki, zrób po swojemu) ;)

Gdy zorientowałam się, że informacje odbierane wieloma zmysłami (a nie tylko wzrokiem) są zdecydowanie lepiej przyswajane przez ludzki mózg postanowiłam zmienić strategię działania.

Stąd też wziął się mój pomysł na bloga. - podstawą postów będą różnego rodzaju WYZWANIA I EKSPERYMENTY. Tekst i teoria będzie jedynie wyjaśnieniem, dodatkiem.

W tym poście będę też umieszczać linki do wszystkich eksperymentów. Pierwszy opublikuję już jutro - zapraszam do wzięcia udziału. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...