baner codzienniepomagam.pl

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Powitanie i najważniejsze cele bloga

MaszWyzwanie serdecznie wszystkich wita :) Jestem początkującą bloggerką więc będę wdzięczna za każdy komentarz - dzięki nim dowiem się nad czym muszę popracować najbardziej :)

Przedstawię teraz NAJWAŻNIEJSZE CELE BLOGA:

1. Mój rozwój.
Będę pisać o swoich celach i postępach w ich realizacji.

2. Projekt Kącik Optymisty
W Internecie i radiu królują smutne piosenki. Jeśli jednak podobnie jak ja wolisz te pozytywne i motywujące - nie będziesz już musiał przeszukiwać dziesiątek stron internetowych aby posłuchać czegoś optymistycznego. Bowiem już wkrótce na moim blogu pojawi się Kącik Optymisty :)

3. Projekt Masz Wyzwanie
Czyli mój sposób na zamienienie teorii w praktykę. :)

4. Projekt Zauważ Niedostrzegane
Mam również zamiar pisać o sprawach niejednokrotnie istotnych, choć na co dzień niedostrzeganych.

4 komentarze:

  1. Fajnie:) Nie mogę się już doczekać następnych wpisów:D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znalazłam u Ciebie zdjęć kwiatów, a po Twoim wpisie na moim blogu myślałam, że będą ;) ale blog bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kolekcja zdjęć kwiatków jest, tyle że na moim komputerze :) ale ten pomysł jest bardzo dobry i kiedyś w wolnej chwili wrzucę te fotki na blog :)

      Usuń
    2. Chętnie zobaczę :) Lubię oglądać roślinki

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...