baner codzienniepomagam.pl

wtorek, 31 lipca 2012

Motivate Your mind! :-)


 Dziś moje sposoby na motywację:

- czytanie blogów osób z Blogowej Grupy Samorozwoju )
- rozmowy z ambitnymi osobami ;)
- marzenia
- oglądanie i czytanie inspirujących wypowiedzi sławnych tego świata (Henry Ford, Steve Jobs itp)

Oraz….
- pozytywne, motywujące obrazki - podzielę się z wami moimi ulubionymi :)

Po polsku:

Po angielsku:


Mogę powiedzieć jak ostatnio zadziałało na mnie motto firmy Nike ;) wczoraj nie chciało mi się ćwiczyć... więc siedziałam przed komputerem i oglądałam motywatory po angielsku (te jakoś najlepiej do mnie trafiają). Znalazlam to :


.... i ruszyłam ćwiczyć :D motywacja 100 % GWARANTOWANA :) nie bez powodu Nike odniosło tak wielki sukces ;)

Ja otaczam się nimi wszędzie gdzie tylko mogę - żeby te cytaty weszły mi w krew. Ostatnio znalazłam super sposób - w kalendarzu XP (o którym wkrótce napiszę szerzej) jest opcja "tapeter". Wszystkie motywujące obrazki mam w jednym folderze i ustawiłam w tapeterze żeby każdego dnia był inny :) Wystarczy wpisać w "zmieniaj tapetę co.... " ilość minut i gotowe, codziennie (albo i nawet co godzinę albo minutę) masz nową motywację na swoim pulpicie. :-)

8 komentarzy:

  1. Ja czasami nie mama motywacji, żeby zacząć się motywować xd ale na pewno marzenia i inspirujący ludzie dają dużego kopa, też mi to pomaga. Ja pamiętam hasło reklamowe Nike "impossible is nothing", utkwiło mi w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do ćwiczeń motywują mnie zdjęcia innych ćwiczących :-) A na siłowni jak widzę kobietę na bieżni, spoconą, zasapaną, ale biegnie już godzinę, to aż mnie samej chce się bić rekordy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się podoba to hasło. Ostatnio co prawda mniej mi się podobało jak sytuacja wyglądała dokładnie tak jak na obrazku, ale to już za mną.

    A to rozmawianie z innymi, potwierdzam. Po zwykłej rozmowie miałam tyle energii i chęci do działań. Dawno się tak nie czułam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, kampania Nike jest mocno motywująca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :)
    Zostałaś otagowana na moim blogu. Zachęcam do odpowiedzi na 34 bardzo ciekawe pytania ;)
    Pozdrawiam Bartek

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...