baner codzienniepomagam.pl

niedziela, 5 sierpnia 2012

Moje odpowiedzi + aż 365 pytań po angielsku!



Zostałam otagowana przez  Bartka :-) oto moje odpowiedzi :

1. Co mogę dziś zrobić, by osiągnąć jeden ze swoich celów?
Poczytać książkę po angielsku, wziąć się za własnoręcznie zrobione fiszki z angielskiego, pouczyć się słówek z komórki.

2. Kiedy jestem najbardziej produktywny?
Pora dnia nie jest najważniejsza choć jeśli wstanę wcześnie rano cały dzień jest bardziej efektywny. ;) Ale i tak najbardziej liczy się moje nastawienie, determinacja.

3. Jak mogę naprawić relację z daną osobą?
Bardziej doceniać to, co ta osoba dla mnie robi, być milszą.

4. Jaką jedną rzecz mogę dziś zrobić, by sprawić sobie przyjemność?
Posłuchać muzyki jednocześnie tańcząc i śpiewając pod nosem :-D

5. Za jakie 5 rzeczy jestem najbardziej wdzięczny w swoim życiu?
Za wkroczenie na drogę samorozwoju, inspirujące osoby, przyjaciół, zdrowie i komputer z Internetem.

6. Jaką jedną rzecz mogę dziś zrobić, które zmieni na lepsze czyjeś życie?
Mogę udzielić komuś porady w pewnej sprawie.

7. Co jest moją najlepszą cechą?
Potrafię znaleźć plusy w sytuacji w której większość ludzi by się załamała. Jedno z moich mott życiowych to „NAUCZ SIĘ WYGRYWAĆ NAWET PRZEGRANĄ KARTĄ”. Stosuję to w swoim życiu i działa :-)

8. Jaka jest moja wymarzona praca zarobkowa?
Praca w której między pracownikami będą panowały świetne relacje, ludzie będą zgrani i pozytywnie nastawieni. Jest ciekawa, każdego dnia uczę się czegoś nowego mam możliwość rozwoju.

9. Czy naprawdę potrzebuję … … … w swoim życiu?
Słodyczy? Nie potrzebuję i aktualnie planuję wykorzenienie nawyku zajadania stresu/kiepskiego humoru.

10. Co mogę zrobić, by zarobić dziś dodatkowe 10$?
Yyy… zagrać w lotto :-D

11. Jak długo w ciągu dnia oglądam telewizję?
Prawie w ogóle nie oglądam. Czasem tylko mecze siatkówki (np. teraz te na Igrzyskach) i jakieś ciekawe programy dokumentalne np. „Kobieta na krańcu świata”

12. Czy naprawdę potrzebuję tego, co posiadam?
Tak, jestem minimalistką :-)

13. Kiedy po raz ostatni czytałem dobrą książkę?
Nie pamiętam. Jako nastolatka byłam molem książkowym, w te wakacje wypożyczyłam chyba 4 i żadnej nie przeczytałam całej ;] niektóre szły w odstawkę już po kilku rozdziałach…

14. Kiedy po raz ostatni powiedziałem (-am) komuś „nie”?
Wczoraj, choć ogólnie żyję przekazem z filmu „Yes man” ;-)

15. Czy to naprawdę jest ważne, co ktoś myśli o mnie?
U mnie to jest tak, że jeśli przejmuję się tym co ktoś sobie pomyślał to znaczy że nie do końca akceptuję swoje zachowanie, siebie samą. To dla mnie wskazówka, że czegoś wewnętrznie nie akceptuję i że należy wykonać jakiś krok aby to zmienić :-)

16. Co chcę osiągnąć w tym roku?
Zadomowić się w mieście do którego idę na studia :)

17. Jaki jest kolejny duży wynik, który chcę osiągnąć?
Zwiększyć swoje umiejętności posługiwania się angielskim, bardziej umocnić poziom B2.

18. Co mogę zrobić, by czuć się szczęśliwym?
Ja już jestem szczęśliwa :D po prostu żyję, cieszę się tym co jest, ale ciągle dążąc do spełniania marzeń ;) z podekscytowaniem myślę o przyszłości, jednocześnie doceniając tu i teraz. :)

19. Kiedy po raz ostatni opuściłem (-am) strefę komfortu?
Wczoraj. Kolejny raz będzie już jutro.

20. Jakie są moje wartości życiowe?
Odwaga, optymizm, dobroć, pomoc innym, uczciwość, lojalność.

21. Jakiej porady udzieliłbym (-abym) sobie za 30 lat?
Ciesz się tym co jest tu i teraz.

22. Jak chciałbym, by wyglądała moja kariera?
Nie ustaliłam jeszcze konkretów.

23. Jakie kroki mogę dziś podjąć, by zrobić krok w kierunku wymarzonej kariery?
Uczyć się języków, stawać się bardziej pewną siebie, zdobywać nowe doświadczenia.

24. Co przypomina mój idealny dzień od momentu gdy wstaję do chwili, gdy kładę się spać?
Odpowiem inaczej - idealny dzień jest wtedy gdy kładę się spać i jestem szczęśliwa i z siebie dumna :)

25. Jakie przekonania ciągną mnie do tyłu?
Nie zasługuję na to.

26. Jakie nawyki chciałbym w sobie wypracować?
Zdrowe odżywianie.

27. Jak mogę porzucić zły nawyk?
Muszę go dobrze rozpracować, bo u mnie jedzenie jest niepotrzebnie połączone ze strefą emocjonalną. Skomplikowana sprawa ale DAM RADĘ.

28. Kto mnie najbardziej inspiruje?
Nie ma jednej takiej osoby, która by była tą naj. Inspirują min. Henry Ford, Steve Jobs, Nick Vujicic a także inne osoby, które mają w sobie wewnętrzną siłę, dobroć, mądrość, odwagę, wiarę we własne możliwości, pewność siebie i optymizm.

29. Jakie wartości podzielają ludzie, których podziwiam?
Jak wyżej.

30. Czy moje marzenia są jedynie marzeniami, czy też robię coś, by się ziściły?
Cały czas nad sobą pracuję, zmieniam się na lepsze.

31. Co się wydarzy, jeżeli zrezygnuję z … … …?
Słodyczy? Stanę się zdrowsza i będę miała jeszcze więcej energii.

32. Co najbardziej lubię w swojej pracy?
Jeszcze nie pracuję ;)

33. Co bym zrobił(a-) inaczej, gdybym dostał(-a) jeszcze jedno życie?
Nic :-) choć nie mogę poszczycić się cudowną rodziną i dzieciństwem to wszystkie moje działania, doświadczenia i podjęte decyzje złożyły się na to, jakim teraz jestem człowiekiem. Lubię siebie więc nic w przeszłości bym nie zmieniła :-)

34. Co zamierzam dziś zrobić po przeczytaniu tych wszystkich pytań?
Zjeść kanapkę :D ;-) a później pouczyć się angielskiego :-)


Taguję :
 Helineth
Dobrzejest
Tete 


A teraz moje ulubione pytania - podobnie jak powyższe skłaniają do refleksji, ale dodatkowo można podszkolić język, poznać nowe i przypomnieć stare słówka - KLIKNIJ 

Serdecznie polecam! :-)

5 komentarzy:

  1. Dzięki za udział w zabawie. Podoba mi sie odpowiedź na 24 pytanie ;)
    BTW przypominam o wstawieniu bannera do posta :)
    tu masz link do niego http://i50.tinypic.com/2cyidte.png
    ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zrobione. Czytałam że trzeba wstawić banner ale gdy wstawiałam z linku pojawiało mi się "Podczas zapisywania lub publikowania Twojego posta wystąpił błąd. Spróbuj ponownie. Zignoruj ostrzeżenie"

      Dodał się dopiero gdy zapisałam na komputer i przesłałam z komputera ;)

      Usuń
    2. hah, może Ciebie też komputery nie lubią jak mnie ;p psuja ze mnie straszna ;)
      Dzięki.

      Usuń
  2. Świetny post - z chęcią czytam Twoje odpowiedzi i jednocześnie myślę nad własnymi :)
    PS. Uwielbiam stronkę Marc and Angel!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że kanapka smakowała xD i życzę powodzenia w zdrowym odżywianiu się! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...