baner codzienniepomagam.pl

środa, 22 sierpnia 2012

Eksperyment 1 - MOC SŁÓW



Ten test znalazłam na stronie http://www.rozwojowiec.pl/. Bardzo mi się spodobał i stał się moją inspiracją do stworzenia własnego filmiku:


(Szkoda tylko że po zmienieniu formatu pliku i wrzuceniu do neta filmik bardzo stracił na jakości... I jakoś dziwnie nim "rzuca". W Powet Poincie na szczęście nie ma takiego efektu, jeśli więc znalazłby się ktoś kto chciałby zrobić własną prezentację mogę podać jak stworzyć ją w bardzo prosty sposób ;) )


Eksperyment polega na tym, aby przez miesiąc oglądać go każdego ranka od razu po przebudzeniu i zaobserwować czy ten pozytywny przekaz wpłynie na moje życie.  

Muszę przyznać że zarówno u mnie jak i u mojego znajomego - Maćka już widać pozytywne efekty (a to dopiero przecież tylko kilka dni :) ) Oglądając i powtarzając w myślach te wszystkie wspaniałe słowa uśmiech pojawia się na mojej buzi automatycznie. :-) Po obejrzeniu jestem pełna pozytywnej energii, zmotywowana i mam świadomość że tak dobrze zaczęty dzień będzie na pewno wspaniały:-)

Nie dla mnie włączanie komputera od razu po przebudzeniu więc pokombinowałam trochę i udało mi się po podwójnej zmianie formatu pliku przegrać go na telefon :-) Teraz wyłączając budzik w telefonie od razu włączam moją pozytywną prezentację :)

12 komentarzy:

  1. Może sobie zrobię taką prezentacje na kartkach A4 ;) chyba powinno działać na tej samej zasadzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli by komuś spodobał się ten pomysł i chciałby zrobić własną mogę podać sposób jak dokładnie ją zrobiłam i przegrałam na telefon. Nawet jeśli będzie to dla jednej osoby to warto :) bo to na mnie na prawdę działało :-)

      a co do sposobu z kartkami - też ciekawy :)

      Usuń
    2. jeśli mogłabyś się podzielić sposobem jak wykonałaś prezentacje ,byłabym wdzięczna:)

      super pomysł :)

      Usuń
  2. Coś ciekawego :) idę przekazać dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy sposób. Myślę, że jest ich już tyle, że naprawdę teraz nietrudno pozytywnie zacząć dzień i po prostu działaś.

    A jakie to zainteresowania? :)

    Nie ma sprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działanie podświadomości, nieuświadomione wzorce np. z dzieciństwa, wpływ nastawienia człowieka na jego życie itp. :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy ten filmik! Myślę, że warto się nad nim zastanowić. Zwłaszcza w kontekście tych treści, którymi jesteśmy bombardowani chociażby w telewizji i które w jakiś sposób na nas wpływają...Przypomina też o tym, jak ważne są małe i z pozoru nieistotne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dlatego ja już prawie nie oglądam telewizji, a jeśli już to nie oglądam reklam, zawsze szukam czegoś ciekawego na innym kanale :)

      Usuń
  5. Pozytywne słowa mają wielką moc - negatywne niestety jeszcze większą. Dlatego naprawdę trzeba zwracać na to co mówimy, czytamy, czego słuchamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym powiedziala odwrotnie - negatywne słowa mają swoją moc, a pozytywne JESZCZE WIĘKSZĄ ;)

      Usuń
  6. Dobre przypomnienie o wartości pozytywnego myślenia:)!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...