baner codzienniepomagam.pl

czwartek, 30 sierpnia 2012

Eureka! :)

Wiecie co? Wczoraj znalazłam swój własny sposób na bycie obojętną na opinie innych ludzi! :-)

Leżałam sobie już w łóżeczku i miałam zamiar zasypiać ale najpierw trochę pomyślałam o minionym dniu i o takiej jednej osobie. I nagle mnie oświeciło

Jej myśli - jej sprawa.

Takie proste a dotarło do mnie właśnie teraz. Myśl typu "EUREKA!" - podziałało lepiej niż niezliczone artykuły typu "Jak przestać przejmować się opinią innych? " :-)



I mam nowy pomysł na eksperyment dotyczący pewności siebie :-) wkrótce też pojawi się wpis jak sprawują się wygrane u <Pauli> fiszki :-)

10 komentarzy:

  1. Najlepsze są takie "odkrycia" w niespodziewanym momencie, przychodzące z niczego, kiedy odkrywa się tak naprawdę oczywistą rzecz, a dla nas to nowość.
    Pamiętam mnie kiedyś oświeciło w metrze czytając zasady przewozu przedmiotów w komunikacji miejskiej , więc miejsce też niezłe, do dziś się z tego śmieję :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony owszem - jej myśl = jej sprawa. Jednak czy faktycznie jest możliwe nie przejmowanie się opiniami innych? Osobiście już nie staram się ukrywać, opinia innych ma na mnie wpływ. :) Każda ma znaczenie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam że sami stawiamy sobie ograniczenia pielęgnując cudze wzorce myślowe. Ludziom wmówiono, że trzeba przejmować się opinią innych osób. Moje życie jest w pewnym sensie dowodem na to, że takie stwierdzenie to bujda. Kiedyś przejmowałam się każdą pierdołą ale dzięki pracy nad tego typu stereotypami już prawie całkowicie to wyeliminowałam. Słowa "jej myśli - jej sprawa" są ostatnim etapem. :)

      To nie jest tak, że mam absolutnie każdą opinię w nosie. Nie :-) Ja wybieram te, które są najbardziej wartościowe, konstruktywne i mogą pomóc mi w rozwoju. Olewam natomiast opinie i krytykę typu "Za wysokie progi na Twoje nogi" i tym podobne. :-)

      Teraz to ja kieruję swoim życiem i sama decyduję czyja opinia jest dla mnie ważna a czyją mogę wsadzić między bajki :-) moim zdaniem sukces można odnieść tylko słuchając właściwych osób. Doskonale ujęli to twórcy strony e-sukces.com.pl :

      "Jeśli jest się mrówką i mieszka w mrowisku i nagle zachciałoby się przestać być mrówką, to najbardziej kompetentną istotą, która poradzi Ci jak to zrobić, na pewno nie będzie druga mrówka. Wręcz przeciwnie. Gdy nagle staniesz się chrabąszczem, to reszta mrówek rzuci się na Ciebie, żeby Cię zjeść. Takie jest prawo buszu. Gdy ktoś jest inny, robi coś innego niż jesteśmy przyzwyczajeni, myśli inaczej, wygląda inaczej, jest obiektem ataków.
      Najwybitniejsi ludzie zwykle byli najbardziej krytykowani. Współcześni śmiali się z Edisona, Hondy, Kopernika chcieli spalić na stosie, impresjonistów wyrzucali z salonów itp."

      Usuń
  3. Ja mam cały czas w głowie: miej wyj*bane a będzie Ci dane.... Wprawdzie zaliczam się do osób, które przejmują się zdaniem innych, ale wypracowuję sukcesywnie w sobie to odseparowanie się. Ciężka praca nad sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale jakie efekty przynosi! :-) człowiek staje się mega silny psychicznie :)

      PS. bardzo lubię słowa "miej wyj*ebane a będzie Ci dane" :) :D

      Usuń
  4. :) to prawda :) tylko nie przejmując się opiniami innych mamy możliwość zajścia wyżej niż oni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem ciężko się nie przejmować, ale warto próbować - codziennie od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję odkrycia ;)
    i powiem szczerze, że takie nagłe przypływy wiedzy w postaci pomysłów są najlepsze :)
    Pozdrawiam Paweł

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zawsze przejmowałam się opinią innych ludzi, co oni sobie pomyślą itd. Z czasem zaczęłam sobie myśleć, a co mnie ich opinia obchodzi. Ważne jest, żebym ja się z sobą dobrze czuła itp. :) Z czasem opinia innych coraz mniej mnie zaczęła interesować, dalej zmierzam w kierunku rozwoju :)

    Super blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, systematyczność, upartość jest jednym z kluczy do sukcesu w każdej dziedzinie życia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...