baner codzienniepomagam.pl

środa, 8 sierpnia 2012

Nie zatrzyma nas nikt, idziemy prosto na szczyt!

Dzisiejszą piosenkę dedykuję wszystkim członkom i czytelnikom GBS. Pamiętajcie - NIE ZATRZYMA NAS NIKT, IDZIEMY PROSTO NA SZCZYT! :)




prawda, że motywująca piosenka...? :-)

PS. Mam taką propozycję dla wszystkich bloggerów i bloggerek - jako że większość z nas stara się być jak najbardziej produktywnymi osobami i oszczędzać czas - myślę że dobrym rozwiązaniem byłoby wyłączenie blokad antyspamowych w komentarzach. Niby wpisanie tych cyferek/literek zajmuje chwilę, ale czasem te napisy są nieczytelne i trzeba odświeżać, czasem czegoś na szybko się nie zauważy i trzeba wpisywać jeszcze raz. A jeśli ktoś dużo i często komentuje to może to troszkę zniechęcić ;) Ja to wyłączyłam a i tak nie mam spamu na blogu :)

Wystarczy zalogować się na bloga, po lewej stronie znajdujemy Ustawienia -> Posty i komentarze -> Komentarze -> Włącz weryfikację obrazkową (zmieniamy na Nie)

Wiadomo, nie mam zamiaru nikogo namawiać, a jedynie polecam, gdyż dzięki temu wasi czytelnicy będą moim zdaniem jeszcze chętniej komentować :)

10 komentarzy:

  1. Uważam, że to świetny pomysł, dołączam się do akcji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem za! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tym samym miałam pisać, odechciewa mi się komentarzy jak muszę wpisywać te kody!
    Mało który blog będzie zaatakowany przez hordy spamerów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już to zrobiłam jakiś czas temu, dzięki temu, że ktoś inny zwrócił na to uwagę, więc warto o tym przypominać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również się podpisuję, też czasem zdarza mi się nie zabierać za komentowanie, kiedy wiem, że wyskoczą te durne literki. Jakoś nigdy nie udało mi się za pierwszym razem wpisać poprawnych :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...