baner codzienniepomagam.pl

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Jak stworzyć własną pozytywną prezentację?

<Tutaj> zamieściłam prezentację, która pozwala mi pozytywnie rozpocząć każdy dzień. Napisałam w komentarzu, że jeśli ktoś będzie chciał (bo nie opłaca się robić instrukcji jeśli nikt by nie skorzystał ;] ) to podam sposób jak można szybko ją zrobić.Zapytała o to Jutte więc już zdradzam szczegóły:

 TŁO:

1. Klikamy prawym przyciskiem myszy i wybieramy „Tło” a następnie:


2. Klikamy "Efekty wypełnienia"
3. Wybieramy tło. Moje utworzyłam w ten sposób:


5. Klikamy ok -> zastosuj i tło jest gotowe :)


NAPISY:

1. Wstaw -> Pole tekstowe
2. Edytujemy wygląd napisu (ja zmieniłam kolor na biały, rozmiar czcionki na 64 i dodałam cień klikając na . Wybrałam czcionkę o nazwie „Gill Sans Ultra Bold”

<- Klikając na Shadow dodajemy cień


ANIMACJE:

1. Klikamy na napis żeby pojawiła się wokół niego ramka. Klikamy na tą ramkę i na animacja niestandardowa.


2. Po prawej stronie : Dodaj efekt -> Wejście -> Więcej efektów.
 3. Wybieramy taki który nam się podoba. Ja użyłam efektu powiększenie, który jest w kategorii „umiarkowane”.
4. Ustawiamy wg obrazka:


5. Ponownie klikamy na napis, tak aby pojawiła się wokół niego ramka. Klikamy na tą ramkę i na animacja niestandardowa.
6. Po prawej stronie: Dodaj efekt -> Wyjście -> Więcej efektów
7. Ja wybrałam „Rozwianie”
8. Wybieramy opcje „Po poprzedniej” i zmieniamy szybkość na „Bardzo szybka”
9. Klikamy na napis a następnie na utworzoną wokół niego ramkę, kopiujemy i wklejamy.
10. Zmieniamy nazwę szczęście na np. „pewność siebie” i przenosimy napis w np. dolną część ekranu.
11. Ponownie klikamy prawym przyciskiem myszy, wklejamy i zmieniamy nazwę na np. „Efektywność”
12. Powtarzamy punkt 11 kilkanaście razy aż do uzyskania mniej więcej takiego efektu:


13. Klikamy jednocześnie na klawisze „Ctrl” i „A”. (zaznaczamy wszystko)
14. Klikamy na którąś z ramek i wybieramy „Kopiuj” a następnie „Wklej”
15. Powtarzamy punkty 13 i 14 kilka razy.
16. Prezentacja jest już gotowa, można wyświetlić pokaz slajdów :-) 


Jeśli kliknie się na powyższy obrazek - otworzy się on w pełnym rozmiarze. Jak widać jakość jest bardzo dobra, tylko na tym moim filmiku wrzuconym na yt kiepsko to wszystko wyglądało ;)

Jeśli są jeszcze jakieś pytania/problemy to postaram się odpowiedzieć, wyjaśnić :)

5 komentarzy:

  1. super bardzo dziękuję :) też spiszę sobie słowa kluczowe, które będą mnie motywować i zrobię sobie w ten sposób prezentację :).
    Bardzo podoba mi się ta strona, wciąż pozytywnie mnie motywuje do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że komuś się przyda mój pomysł :) i dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się podoba! Mam tylko jeden problem - link mi nie działa :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm jaki link nie działa? :) Bo nie wiem. ta ostatnia miniaturka to jest tylko zdjęcie a filmik jest w poprzednim poście :) albo na yt - http://www.youtube.com/watch?v=Mfcztq9eOsM&feature=youtu.be :)

      Usuń
  4. Ja też kiedyś się tym bawiłam i...zupełnie o tym zapomniałam.
    DZięki za przypomnienie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...